norzaimee

Nama penuh aku nor zaimee mastura bt mohammad. Jarang orang nak panggil aku mastura. Selalu orang panggil 'zaimee' , 'mie' dan 'mimie'. Umur nak masuk 20++ tahun. Masih muda remaja lagi kan. Hahahaha.  Aku anak sulung dari 5 orang adik beradik. Aku ada 3 adik teruna dan seorang adik dara. Aku ni sangat la meminati semua jenis sukan kecuali bola jaring. Paling aku minat sukan hoki dan badminton. Sekarang badan tak fit dah nak lari sini sana. Apa boleh buat, sukan bukan la keutamaan mak aku. Aku paling suka tolong kawan. Siapa-siapa ada masalah, leh datang jumpa aku, Insya Allah aku hulurkan bantuan. Paling aku sayang mestilah keluarga dan rakan-rakan yang sentiasa bagi sokongan kat aku.











Comments

  1. selamat berkenalan :) saya pun main hoki ngan badminton ^^

    ReplyDelete
  2. selamat berkenalan jugak :)
    nanti jom la main sama2...

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Gambar Lin Dan bersama isteri (Xie Xifang)

Fesyen artis di hari raya