Aku suka memancing..

Hari ini aku pergi memancing dengan adik bongsu aku dan kengkawan dia. Lama dah tak buat aktiviti memancing ni. Memancing memang minat aku. Aku lagi suka berkawan dengan budak-budak sebab diorang dengar cakap aku. hahahaha. Senang la nak buli diorang.

Disebabkan aku sorang je perempuan yang join, diorang la yang angkat barang-barang... hahahhaha.. Kami menggunakan umpan cengkerik, udang dan cacing. Memang best memancing.

masing-masing ngah setting joran
semangat nak mancing
pasang umpan
ramai gak yang mancing


bertukar tempat lak


umpan cacing












ni baru sikit...banyak lagi...

Lainkali nak datang lagi, tempat ni pun menarik jugak, takde bayaran dikenakan.

Comments

Popular posts from this blog

Gambar Lin Dan bersama isteri (Xie Xifang)

Fesyen artis di hari raya