hohohoho balik kampung

Entri kali ni aku nak cerita sikit pasal kampung aku. Disebabkan tak lama lagi nak sambut Ramadhan dan Syawal, aku rindukan kampung halaman yang terletak di Pasir Mas, Kelantan. Rumah nenek aku ni terletak tepi sawah padi. Mek dengan atuk tinggal berdua je.

atuk aku petani

Aku dan adik-adik suka sangat balik kampung sebab boleh memancing, panjat pokok, main api, pergi wakaf che yeh dan banyak lagi. hahaha. Seronok sangat bila dapat berkumpul dengan semua adik-adik dan buat macam-macam aktiviti bersama.








buah kesukaan aku
orang-orang
cari port nak terjun
my buddy
nape mulut aku ternganga ni
tudung saji tu alat untuk tangkap ikan
aktiviti wajib bila balik kampung




Sesiapa yang nak ikut aku bercuti kat kampung, jomlah. Boleh aku bawak jalan-jalan nanti.

Comments

Popular posts from this blog

Gambar Lin Dan bersama isteri (Xie Xifang)

Gambar Dato' Lee Chong Wei bersama bakal isteri (Wong Mew Choo)

Fesyen artis di hari raya