Perkelahan yang fantastic!

Plan di saat-saat akhir memang menjadi. Setelah bermacam-macam cadangan dikeluarkan, akhirnya kitorang buat keputusan untuk beramah-mesra di Sungai Chiling yang terletak di Kuala Kubu Bharu pada hari sabtu yang lepas. Kitorang bertolak pukul 9.00 pagi, kalau tak silap aku la. Perjalanan mengambil masa lebih kurang 1jam 30minit.


Sampai je kat sana, kitorang buat keputusan untuk berkelah kat bawah je disebabkan ramai orang kat atas. Maklumlah hujung minggu mestilah ramai. Lagipun kitorang nak bakar-membakar, susah pulak nak meredah sungai nanti. Lagipun faktor cuaca tidak mengizinkan kami ke atas.


sesi membakar bermula
ayam opah puya perap memang terbaik la wokk
port membakar

abang-abang memasang khemah
sesi menjamu nasi lemak
ini chef kami yang handal membuat kek dan maracoon
sungguh menyelerakan...hikhikhik
ini chef banyak bagus

Sesi mandi-manda pulak, air memang la teramat sejuk, lagi-lagi selepas hujan turun. Tapi bila dah turun berendam, malas pulak nak naik.


Setelah puas mandi-manda, kitorang berkemas untuk pulang. Kitorang sempat singgah empangan untuk sesi bergambar dan merakam video. Haa saksikan nanti video terhebat dari kami sempena menyambut Ramadhan dan Syawal.






Perkelahan ni memang sangat menyeronokkan. Terima kasih rakan-rakan.

credit to our photographer

Comments

  1. hahahahha
    baru baca ni... Rindunyeeee

    ReplyDelete
  2. hahaha da setahun berlalu... nanti minta ngan azam video kat ampangan tu...

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Fesyen artis di hari raya

Gambar Lin Dan bersama isteri (Xie Xifang)