Eksklusif: Yusry, Lisa naik pelamin 2012



KUALA LUMPUR: Buat pertama kali, pengarah KRU Studios, Yusry Abdul Halim, 38, mengakui dirinya sedang bercinta dengan aktres popular, Lisa Surihani Mohamed, 25, sekali gus mengesahkan segala gosip sebelum ini dan jika tiada aral melintang akan ke jenjang pelamin tahun depan.


sumber Berita Harian

Bertuahnya abang Yusry ni, dapat berdampingan dengan jelitawan dari dulu sampai sekarang. Apapun tahniah diucapkan kepada mereka sebab dah ada perancangan nak kahwin. Harap pekahwinannya nanti kekal la, taklah sekerat je.


Comments

  1. Oh, my heart was broken.:( HAHA.

    ReplyDelete
  2. salam...sama cantik sama padan...

    mama suka sgt2 buat pasangan ini...:)

    ReplyDelete
  3. suka lisa jugak..heee..bakal kawin jugak kan dorg nie..heeee

    ReplyDelete
  4. harap jadi la dorang kahwin..amin..

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Gambar Lin Dan bersama isteri (Xie Xifang)

Gambar Dato' Lee Chong Wei bersama bakal isteri (Wong Mew Choo)