Korang tahu tak bosan?

Bosannya raya kat kuala lumpur ni. Aku tak nak dah raya kat KL ni tahun depan. Bosan amat sangat. Antara sebab-sebab yang menyebabkan aku bosan :

  • pak dan mak sedara sume jauh kat kelantan, tak dapat la nak melawat mereka.
  • aku dah tak dapat duit raya, hahaha kalau dapat pun sikit je.
  • jiran-jiran pun semua balik kampung
tapi yang paling best, dapat beraya dengan kucing yang sangat comel...hehehe thanks zati..

meowwww
*orang gemuk suka mengaku kurus kan?

Comments

Popular posts from this blog

Gambar Lin Dan bersama isteri (Xie Xifang)

Fesyen artis di hari raya