Korang tahu tak bosan?

Bosannya raya kat kuala lumpur ni. Aku tak nak dah raya kat KL ni tahun depan. Bosan amat sangat. Antara sebab-sebab yang menyebabkan aku bosan :

  • pak dan mak sedara sume jauh kat kelantan, tak dapat la nak melawat mereka.
  • aku dah tak dapat duit raya, hahaha kalau dapat pun sikit je.
  • jiran-jiran pun semua balik kampung
tapi yang paling best, dapat beraya dengan kucing yang sangat comel...hehehe thanks zati..

meowwww
*orang gemuk suka mengaku kurus kan?

Comments

Popular posts from this blog

Gambar Lin Dan bersama isteri (Xie Xifang)

Gambar Dato' Lee Chong Wei bersama bakal isteri (Wong Mew Choo)

Fesyen artis di hari raya