Kuih kesukaan aku!

Disebabkan bulan puasa ni lah dapat tengok pelbagai jenis kuih kat bazar. Selain bulan puasa, jarang nak beli kuih sarapan pagi-pagi. Antara kuih yang paling-paling aku suka ialah tauhu sumbat. Kalau dapat makan kuih ni, memang tak toleh kiri kanan dah. Dapat makan hari-hari pun takpe.

kuih no 1 aku suka
kuih no 2 aku suka
kuih no 3 aku suka
Diharapkan bakal suami aku nanti dapat buatkan kuih-kuih kesukaan aku ni. Eh terbalik pula, sepatutnya aku yang kena buat untuk diorang. Hahahaha. Nanti aku akan belajar buat kuih-kuih ni dengan mak aku supaya aku dapat makan bila-bila masa je.

Apa pula kuih kesukaan korang eh?

Comments

  1. Kuih tepung pelita, cucur cempedak, murtabak.. hehe... yang no 1 tu pun suka juga.. sedap2..

    ReplyDelete
  2. sedap kn yg no 1 tu...hihihi... cucur nangka pun sedap..

    ReplyDelete
  3. Cucur cempedak la mi.. nangka mana org pernah buat cucur.. huhu

    ReplyDelete
  4. hahahaha yeke.. cucur cempedak pun mmg sedap.. buah nangka pun sedap..

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Gambar Lin Dan bersama isteri (Xie Xifang)

Gambar Dato' Lee Chong Wei bersama bakal isteri (Wong Mew Choo)